PLATINUM MULTI UTTO 10W-30
Wysokiej klasy olej przekładniowo-hydrauliczny UTTO (Universal Tractor Transmission Oil) – wielofunkcyjny, nowej generacji. Unikatowy skład specjalnie dobranych baz oraz dodatków uszlachetniających umożliwia spełnienie współczesnych wymagań eksploatacyjnych producentów sprzętu budowlanego, przemysłowego i rolniczego.
Olej doskonale smaruje oraz charakteryzuje się doskonałymi własnościami przeciwzużyciowymi i przeciwkorozyjnymi koniecznymi podczas intensywnego używania w nowoczesnych układach hydraulicznych i przekładniach. Platinum Multi Utto wykazuje bardzo dobrą odporność na utlenianie, kompatybilność z różnorodnymi materiałami uszczelnień układu. Wysoki wskaźnik lepkości zapewnia bardzo dobrą charakterystykę w relacji lepkość – temperatura. Orlen Oil Platinum Multi UTTO ma świetne własności niskotemperaturowe i doskonale tłumi drgania układu.
Zastosowanie:
Platinum Multi UTTO stosowany jest przy smarowaniu różnego rodzaju przekładniach stosowanych w maszynach (mechanizmy różnicowe, przekładnie główne, kierownicze, skrzynie biegów, ) oraz wysoko obciążonych układów hydraulicznych, przy zachowaniu wskazówek producentów maszyn i pojazdów. Może być stosowany w maszynach rolniczych w których mosty, przekładnia manualna, osprzęt hydrauliczny oraz „mokre hamulce” smarowane są za pomocą jednego układu olejowego. Nie należy stosować oleju w przekładniach automatycznych oraz silnikach samochodów osobowych.
Aprobaty, normy, specyfikacje:
Jakość: | API: GL-4 Spełnia wymagania ISO HV, DIN HVLP |
Lepkość: | SAE: 10W-30 |
ZETOR (Proxima Power, Forterra Power)
Odpowiedni do stosowania w ciągnikach w których wymagane są następujące specyfikacje:
John Deere: JDM J20C; Massey Ferguson: CMS M1135, M1141, M1143, White Farm (AGCO) Q-186; Ford: ESN M2C86-B, M2C86-C; Case New Holland: MAT3525 (FNHA-2-C-201.00, M2C 134D); Case New Holland: MAT 3505 (MS1209); Case MS 1206, 1207; Same; Landini; Deutz-Fahr; Claas (oprócz przekładni Renault); Fendt (oprócz przekładni Vario); Komatsu; Kubota: UDT; ZF: TE-ML 03E, 05F, 17E; Parker Denison: UTTO/THF (testy na pompach T6H20C, T5D, P46); Vickers 35VQ25; Caterpillar TO-2
Kliknij tu jeżeli chcesz pobrać kartę bezpieczeństwa.
Opakowania: kanister 20 L, beczka 205 L, mauzer 850kg,
Zapytaj jaka jest aktualna cena



min. 180kg