Platinum Multi UTTO

Start >> Orlen Oil >> Platinum Multi UTTO

PLATINUM MULTI UTTO 10W-30

Wysokiej klasy olej przekładniowo-hydrauliczny UTTO (Universal Tractor Transmission Oil) –  wielofunkcyjny, nowej generacji.  Unikatowy skład specjalnie dobranych baz oraz dodatków uszlachetniających umożliwia spełnienie współczesnych wymagań eksploatacyjnych producentów sprzętu budowlanego, przemysłowego i rolniczego.Multi Utto 10W/30 -20 L
Olej doskonale smaruje oraz charakteryzuje się doskonałymi własnościami przeciwzużyciowymi i przeciwkorozyjnymi koniecznymi podczas intensywnego używania w nowoczesnych układach hydraulicznych i przekładniach. Platinum Multi Utto wykazuje bardzo dobrą odporność na utlenianie, kompatybilność z różnorodnymi materiałami uszczelnień układu.  Wysoki wskaźnik lepkości zapewnia bardzo dobrą charakterystykę w relacji lepkość – temperatura.  Orlen Oil Platinum Multi UTTO ma świetne własności niskotemperaturowe i doskonale tłumi drgania układu.

Zastosowanie:

Platinum Multi UTTO stosowany jest przy smarowaniu różnego rodzaju przekładniach stosowanych w maszynach (mechanizmy różnicowe,  przekładnie główne, kierownicze, skrzynie biegów,  ) oraz wysoko obciążonych układów hydraulicznych, przy zachowaniu wskazówek producentów maszyn i pojazdów. Może być stosowany w maszynach rolniczych w których mosty, przekładnia manualna,  osprzęt hydrauliczny oraz „mokre hamulce” smarowane są za pomocą jednego układu olejowego. Nie należy stosować oleju w przekładniach automatycznych oraz silnikach samochodów osobowych.

 Aprobaty, normy, specyfikacje:

Jakość: API: GL-4
Spełnia wymagania ISO HV, DIN HVLP
Lepkość: SAE: 10W-30

ZETOR (Proxima Power, Forterra Power)

Odpowiedni do stosowania w ciągnikach w których wymagane są następujące specyfikacje:
John Deere: JDM J20C; Massey Ferguson: CMS M1135, M1141, M1143, White Farm (AGCO) Q-186; Ford: ESN M2C86-B, M2C86-C; Case New Holland: MAT3525 (FNHA-2-C-201.00, M2C 134D); Case New Holland:  MAT 3505 (MS1209); Case MS 1206, 1207; Same; Landini; Deutz-Fahr; Claas (oprócz przekładni Renault); Fendt (oprócz przekładni Vario); Komatsu; Kubota: UDT; ZF: TE-ML 03E, 05F, 17E; Parker Denison: UTTO/THF (testy na pompach T6H20C, T5D, P46); Vickers 35VQ25; Caterpillar TO-2

Kliknij tu jeżeli chcesz pobrać kartę bezpieczeństwa.

Opakowania: kanister 20 L, beczka 205 L, mauzer 850kg,
Zapytaj jaka jest aktualna cena

Dzwoń





Wyślij e-mail





Beczka oleju =  dostawa gratis
Koszt dostawy na terenie kraju
min. 180kg