Platinum ULTOR CH-4 15W-40
Wielosezonowy olej mineralny do wysokoobciążonych silników Diesla. Specjalna kompozycja oleju zapewnia doskonałą ochronę silnika przez zużyciem oraz długi przebieg między kolejnymi wymianami, przy zachowaniu zaleceń producentów aut.
- Olej Platinum ULTOR gwarantuje:
- doskonałe zabezpieczenie silnika przed zużyciem
- czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie
- zmniejszenie zużycia paliwa i oleju
- wydłużone przebiegi między wymianami
- ochronę środowiska naturalnego
- obniżone koszty eksploatacji
- Zastosowania
PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40 przeznaczony jest do pracy w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych spełniających wymagania Euro IV. Można go stosować w samochodach wyposażonych w katalizatory SCR lub recyrkulacje gazów wydechowych EGR. Z powodzeniem można stosować go także w pojazdach starszych konstrukcji spełniających wymagania Euro III, II, I. Specjalna kompozycja oleju zapewnia doskonałą ochronę silnika przed zużyciem oraz długie przebiegi między wymianami.
- Normy, aprobaty, specyfikacje:
Jakość: | API: CH-4/ CG-4/ CF-4/ SJ/ SF ACEA: E7/ E5/ E3/ B4/ B3/ A3 |
Lepkość: | SAE: 15W-40 |
MB-Approval 228.3, MAN M 3275-1, Volvo VDS-2, Renault RVI RD/RD-2, MTU Type 2, Deutz DQC-II-10, TATRA TDS 30/ 12, TEDOM 258-3, AVIA – Typ silnika: 712, D407, D421.76, D421.85
Spełnia wymagania:
Scania (dotyczy silników Scania Euro III i Euro IV z okresami międzywymianowymi 60.000 km)
DAF EUR 2 i EUR 3, Iveco, Caterpillar ECF-1a
Opakowania: kanister 20 L, beczka 60 L, beczka 205 L, mauzer 850kg
Zapytaj nas jaka jest aktualna cena


